Pulszdrowia

Portal Twoich możliwości
Prowadzony przez ekspertów
Obejmujemy Patronat:

Cykl konferencji "Współczesne kierunki działań prozdrowotnych", które odbywają się październik 2013-czerwiec 2014, Warszawa

III Maraton Aqua Fitness, Lublin

Targi Zdrowo Zakręcone, Lublin

II Spotkanie z Psychodietetyką Praktyczną, Warszawa

Akcja Aqua Fit-poczuj lekkość- autorski program prozdrowotny

Rozpoczęcie współpracy z Polskim Towarzystwem Dietetyki


Forum Pulszdrowia.pl

Forum / Zdrowe Odżywianie / dieta ok 40 roku życia (6 Postów)

OPIS TEMATU
dieta ok 40 roku życia dieta ok 40 roku życia , czego unikać by nie tyć? jak zmienia się przemiana materii
Zaloguj się aby dodać nowy post

ODPOWIEDZI UŻYTKOWNIKÓW (6 Postów)
  • artwebstudio
    Dodano: 2016-01-16
    Grejfruty zawsze grejfruty, to działa :)
  • naturalnemetody
    Dodano: 2015-10-25
    Po 40tce (ale nie tylko), warto zainteresować się powszechnie już chyba dostępnymi superfoods, są to produkty o wyjątkowo cennych właściwościach, które można włączyć do diety. Kiedyś myślałem, że są drogie i to raczej snobistyczny wymysł aniżeli dbanie o siebie, ale w dobie internetu ceny spadły, nie trzeba obciążąć portfela, a można poczuć różnicę na sobie. Pozdrawiam Paweł z http://naturalnemetody.pl/
  • takegoodcarepl
    Dodano: 2015-10-17
    siemie lniane i zielony jęczmień rewelacyjne po 40tce choć nie tylko
  • Kamila Poleszak- dietetyk
    Dodano: 2013-11-15
    Tak, dieta po 50 roku życia także powinna dostarczać produktów działających estrogenopodobnie. Aktywność estrogenową wykazują wysokobiałkowe produkty sojowe (fasola, białko sojowe, mleko, tofu). Zalecane jest także siemię lniane, które pozwala zwiększyć poziom estrgenów w organizmie kobiety.
  • lucka62
    Dodano: 2013-10-31
    czy takie zalecenia dotyczą także osób po 50 roku życia?
  • Dodano: 2013-09-11
    Nasz metabolizm wraz z wiekiem ulega naturalnemu spowolnieniu. Możemy całe życie odżywiać się podobnie, lecz w końcu stopniowo możemy zacząć przybierać na wadze. Wraz z wiekiem u kobiet można zaobserwować zmiany w rozmieszczeniu tkanki tłuszczowej z pośladków lub ud- w okolice brzucha. Jest to spowodowane zmniejszeniem produkcji estrogenów. Dobrym sposobem jest więc spożywanie pokarmów, które zwiększają produkcję tych hormonów. Zalecane jest więc spożywanie produktów sojowych (fasola sojowa, białko sojowe, tofu) lub siemienia lnianego. Ponadto poziom estrogenów może zwiększać spożywanie produktów bogatych w bor- orzechów, warzyw strączkowych czy owoców, takich jak jabłka, gruszki, winogrona czy brzoskwinie. Należy pamiętać także o regularnych posiłkach, by dodatkowo nie spowalniać metabolizmu. Nasz organizm, gdy nie otrzymuje przez wiele godzin pożywienia, zwalnia metabolizm imagazynuje na zapas.

Zaloguj się aby dodać nowy post
Nasi partnerzy Food forum Food forum Kalkulator kalorii
Oblicz ile kalorii spalasz w czasie różnych czynności

(kg)

(min)


Sprawdź także: Porównujemy produkty Dodaj nową firmę Dieta tygodnia

Dieta przy stłuszczeniu wątroby

Dieta przy stłuszczeniu wątroby

Zobacz wszystkie diety tygodnia


Przepis tygodnia

Sałatka Waldorf

Sałatka Waldorf

Sprawdź wszystkie przepisy


Produkt tygodnia

Ziemniaki

Ziemniaki

Produkty tygodnia

Sprawdź zdrową żywność


Wiadomości

Bądź na bieżąco

Zobacz wszystkie

PulsZdrowia.pl © 2016 All Rights Reserved